При отриманні товару у відділенні Нової Пошти або в присутності кур’єра, уважно огляньте товар, не порушуючи цілісності упаковки, щоб переконатися, що Вам доставили саме те, що Ви замовляли, і Вас влаштовує зовнішній вигляд товару. Всі претензії до замовлених товарів приймаються тільки в момент доставки, при збереженні цілісності упаковки.

УВАГА! Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.94 р № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України« Про захист прав споживачів », яким встановлюється перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), якщо вони не задовольняють споживачів з будь-яких причин , парфюмерно-косметичні товари належної якості ОБМІНУ І ПОВЕРНЕННЯ НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ. Тому, будь ласка, будьте уважні при виборі товару.